Lake Tahoe - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Marieke E - WaarBenJij.nu Lake Tahoe - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Marieke E - WaarBenJij.nu

Lake Tahoe

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Marieke

23 Mei 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Wat een helse nacht. Slecht bed, kussens met de dikte van een gemiddelde kerstkaart en heel onrustig geslapen. Gelukkig is het om half 7 licht en kunnen we eruit. Wij luxe paardjes vertonen direct ontwenningsverschijnselen van onze laatste nacht in het hotel. We hebben een karig ontbijt, want we blijken nog wat keukengerei te missen. Om half 8 besluiten we ons geluk verder te gaan beproeven, maar het hek van de Campground blijkt gesloten tot 9 uur. Na het wakker maken van de ranger kunnen we met de cijfercombinatie van het hek dan toch echt onze eerste trip maken. We rijden eerst in de richting van Sacramento en stoppen onderweg nogmaals bij een supermarkt. Hier verkopen ze gelukkig wel vers fruit, goede kussens, een tosti-ijzer, een kurkentrekker, een eigen koffiezetapparaat en pancake-mix! Met dit laatste ben vooral ik erg gelukkig, mijn Man wordt heel blij van Mr Coffee (de naam van het apparaat). Met zijn mok zelfgezette koffie in de cupholder voelt hij zich namelijk een echte trukker in ons huis op wielen. Na Sacramento rijden we onder meer door een prachtig El Dorado op weg naar Lake Tahoe. Hoe hoger we komen, hoe kouder het wordt. Het is een lange klim, maar het is het waard! Lake Tahoe en met name Emerald Bay is prachtig! (Dank Celine voor de tip). Op onze wegenkaart worden twee State Camp Grounds aangegeven met uitzicht op het meer. We rijden er naar toe en treffen dezelfde gezellige drukte als afgelopen nacht, en met dezelfde visioenen op het netvlies besluiten we toch maar weer terug te rijden naar het dorp. Op de Campground aldaar hebben we wel buren en staan we gezellig aan een klaterend beekje. Het is nog steeds erg koud en de regen krijgen we er gratis bij. Na een zelfgemaakte maaltijd en natuurlijk een bijpassend wijntje is het wederom vroeg avond..

• 23 Mei 2014 - 16:55

Jezus:

Wha, wat een heerlijke verhalen zeg!
    Af en toe hardop lachend heb ik ze gelezen.
    Hopelijk komt er een beetje mooi weer aan en zullen jullie lekker slapen op jullie eigen gekochte kussens.
    Krijgen we ook nog mooie foto's of wachten jullie daarme tot het zonnetje schijnt?

Ook een kleine update vanaf hier..
    Wij hadden tot vandaag heerlijk weer en mijn huis is bijna klaar. Ik hoop op mn verjaardag t eerste nachtje te slapen. Jullie net-niet-liefste-zus-maar-wel-een-lieve, slaapt het eerste nachtje hier. Spannuuund!

Ik kijk uit naar meer verhalen. Geniet lekker broer + officiële zus!

• 23 Mei 2014 - 18:35

Niels:

Hoi neef en nicht,
    Blij dat jullie het leuk hebben daar!
    Hoop dat het wat beter weer word hier
    is het bokheet...
    Met fox gaat alles goed ze verhaard ietwat
    maar dat mag de pret niet drukken,al dacht
    de buurman dat ik me vuilniszak weggooide
    dat me konijn was overleden.
    En hebben jullie een tip dat ze niet gaat huilen
    rond een uur of 3 snachts?

Kus van mij en een miauw van fox

• 23 Mei 2014 - 21:42

Uncle Ger From Holland:

Hallo Beste Krampeerders,

Nou.nou, dat is afzien, de tranen lopen over m'n wangen bij het horen van zoveel leed.
    Ja als doorgewinterde kampeerder kan ik er over mee praten dat het afzien is, ik heb eén advies
    als je het koud hebt kruip dan lekker dicht tegen elkaar aan.Moet kunnen bij 'n pas getrouwd stel.
    Gelukkig is de inwendige mens nu wel voorzien en dat doet al 'n hoop goed, ja leven van enkel de liefde valt toch wat tegen in de praktijk.
    Ja het comfort van thuis zullen jullie node missen, (de schimmels natuurlijk niet) maar het zachte
    matras wel.
    Ik hoop toch dat het spoedig wat beter zal gaan op jullie nieuwe kussens, slaap zacht en droom lekker van betere dagen, geniet er van zou ik zeggen.

Dikke Knuffel,

Uncle Ger from Holland

• 23 Mei 2014 - 23:32

Tante Geer &ome Rene:

hoi lieverds,

Hadden jullie niet een andere warmere bestemming kunnen kiezen?Zoals wij, we verblijven nu in het warme Barcelona met 29o is het super lekker hier. Af en toe cathamaranzeilen en lekker dobberen op het water....niet verkeerd. Maar het zal bij jullie
    toch ook nog wel beter weer worden denk? We hopen het maar. Jullie huwelijk wordt al flink op de proef gesteld... Nou we blijven jullie volgen! Nog heeel veel plezier! groetjes uit Barcelona. xxxx Tante Geer en Ome Rene

• 24 Mei 2014 - 00:43

Jezus En Es:

Yooooo broer en nu ook officieel mijn zus!!!
    Haha ik moet wel even lachen om het eerste stukje. Jaja een camper is geen luxe. Maar zo te horen kunnen jullie er met deze aanpassingen wel tegen aan!
    Echt ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen! En ben ook erg beniewd naar de foto's.
    Hier gaat alles goed! Het weekend is begonnen dus dat is altijd fijn. En het weer is ook zonnig. Verders hebben jullie nog weinig gemist.
    Kusjes Cyn & Eelco

• 24 Mei 2014 - 08:16

Carla Beukers:

Ha ha ha,ouwe Camping gangers...
    Dat is nog eens wat anders dan in jullie eigen warme nestje,maar...een pas getrouwd stelletje moet toch een manier weten om het warm te krijgen! Anders heeft deze oude tante wel wat tips uit een ver verleden voor jullie!!1(21 jaar terug,maar ze staan me nog helder voor de geest).
    Met al die nieuwe aanpassingen moet het verder aardig gaan lukken! Heb je een camper van 10 mtr lang,maar als er niets inzit schiet dat ook niet echt op!
    Jammer van het weer,wij hebben voor Hollandse begrippen lekker weer,de temperatuur is gezakt naar een graad of 17 hier,maar met het zonnetje erbij is het heerlijk!
    Ik hoop echt,dat Tina Trucker er met haar man van gaat genieten;Pat zit er in ieder geval klaar voor met zijn cup of coffee...???!!!
    Na regen komt zonneschijn en die komt er voor jullie ook! Trouwens,lieve niicht,jij bent het zonnetje in Pat's leven,dus dat zit wel snor!!!
    Heel veel plezier maar weer op jullie vervolg van de reis,wij vinden het enig om jullie zo te volgen en genieten volop van je sappige reisverslagen,Mariek,want dat kun je als geen ander!!!
    Dikke knuffels van jullie favo Tante !!!! XXXX

• 24 Mei 2014 - 18:27

Patrick En Marieke Van E:

@ Djem; ja het is best even wennen voor ons. Ik probeer foto's erop te krijgen, maar de WiFi is nog nergens sterk genoeg. Lekker dat alles al zo snel gaat met je huisje! Ben heel benieuwd hoe alles eruit ziet met jouw spulletjes erin.
    @ Neef Niels; blij dat FOX het naar d'r zin heeft bij jou. Niet te veel verwennen, want we willen haar wel weer terug. En het is gewoon een vrouw. Als je haar aandacht geeft en met haar kroelt, stopt ze met piepen.
    @ uncle Ger; we hebben je advies ter harte genomen, maar zijn inmiddels gelukkig in een warmer oord beland.
    @ tante Geer en ome René: jullie hebben het ook maar weer fijn voor elkaar. Slapen jullie ook op een boot?
    @ Cyn en Es; wat staat er op t programma dit weekend?
    @ aunt Carla; ik probeer alles bij te houden voor jullie. Heb ongeveer 1,5 dag vertraging in m'n verslagen zitten.