Lake Isabella deel 2 - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Patrick en Marieke E - WaarBenJij.nu Lake Isabella deel 2 - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Patrick en Marieke E - WaarBenJij.nu

Lake Isabella deel 2

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Marieke

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Lake Isabella

Isabella Lake deel 2

Het is helemaal ons klimaat hier. Zonnetje, blauwe lucht, windje en zo’n 28 graden. We blijven daarom lekker een dagje aan het meer. We kunnen de camper pal aan het water neerzetten. Stoeltjes eruit en van de kussens van de banken fabriceren we twee ligbedjes. De koelkast is nog steeds binnen handbereik dus wij houden het wel een dagje uit zo.

Even verderop staat nog een camper met, wat lijkt, een aantal Latino mannen erin. Op gegeven moment wenkt eentje mijn Man om te komen. Hij nodigt ons uit om bij hen te komen drinken en barbecueën. ‘Goh, gezellig!’ Denk ik, maar mijn Man vertrouwt het niet. Als onze buurman even later met 3 biertjes en 3 tequila het nogmaals komt proberen, snap ik waarom. Hij zegt uit Armenië te komen en heeft een tatoeage van een mes dat zijn hele onderarm bedekt. Als ik vraag wat de tekst erin betekent, krijg ik als antwoord dat iedereen die hem dwars zit het niet overleefd. Heel geruststellend. We zeggen dat we geen alcohol drinken, maar hij lijkt het niet helemaal te geloven, best gek! We danken voor de eer en pakken iets eerder onze spullen weer in dan we van plan waren. Wanneer we weg rijden zie ik dat ze in totaal met 6 man zijn en vind ik het niet zo jammer dat we die gezelligheid missen.

Terug op ons plekje maken we het zelf gezellig. Barbecue met zalm, groene asperges en champignons. Pinot Grigio erbij en we zijn God in Amerika. We hebben best wat aanspraak hier op de Campground, waar mijn Man maar niet aan kan wennen dat iedereen (semi) geïnteresseerd vraagt: ‘Hi, how are you?’. Ik daarentegen vind het wel gezellig, dat geteut.

Elke avond hebben we even een elektronisch uurtje. Ik probeer dan jullie op de hoogte te houden van onze avonturen, en mijn Man werkt zijn mailbox leeg of probeert het volgende level met Candycrush te halen. Hier moeten we naar de Camping Kitchen voor een beetje bereik. Daar zit net een hele familie Chinezen/Thai/Indonesiërs. Ze verontschuldigen zich voor het bezetten van de hele keuken, die wij niet nodig hebben, en bieden ons direct van alle pannen die op het vuur staan een beetje aan om te proeven. Daar kan die Man van mij natuurlijk wel aan wennen!

  • 26 Mei 2014 - 08:54

    René:

    Goed dat je van de Armeniërs weggegaan bent, veilige reis verder

  • 26 Mei 2014 - 09:42

    Uncle Ger From Holland:

    Ja lieve luitjes, oppassen voor vreemde mannen dat weet je he. Nou heel verstandig om dan maar te verkassen want we houden het wel gezellig . En 'n beetje Chinees-Thais gaat er altijd wel in
    bovendien hoef je zelf dan niet te koken.
    En dan het klimaat dat eindelijk naar jullie wensen is dat kan de feestvreugde alleen maar verhogen.
    Hier is het ook niet onaangenaam, 'n graadje of 20 met 'n lekker fris briesje, helemaal mijn weer
    dan zit ik niet zo te zweten en hoef ik ook niet in de shadow want dat is dan weer gauw te fris.
    Lekker gefietst gisteren naar Egmond a/d Hoef, dat is een leuk rondje vooral vanaf de Hoef naar Alkmaar met de wind in de rug dan gaan we lekker hard, het blijft trappen dat wel natuurlijk maar dat is weer goed voor de "condisie" niet waar.
    Nou luitjes 'n fijn voortzetting en geniet ervan.

    Dikke Knuffel

    Uncle Ger from Holland

  • 26 Mei 2014 - 10:20

    Kim Nieland-Rijkenberg :

    Hey hey,
    Wat een heerlijke verhalen en sensatie onderweg. Inderdaad maar wegblijven van die engerds. Ik lees door je verhalen heen dat het campingleven al wat begint te wennen?! Proficiat!
    Gisteren mijn Babyshower gehad en ondanks je aan de andere kant van de wereld bent toch je eigen aandeel gehad. Wat ben je toch een schat! Echt heel leuk gedaan, super bedankt!
    Blijf van enkele dag genieten!
    Dikke kus Kim & Didier

  • 26 Mei 2014 - 19:07

    Patrick En Marieke Van E:

    @ papa; Ja, dat was best een verstandige zet!
    @ uncle Ger; We moesten aan jullie denken toen we hier midden in de bergen fietspaden zagen. Maar de heuvels in het Bergense bos lijken me wel voldoende uitdaging.
    @ Kim; Inderdaad, we beginnen onze draai aardig te vinden. Al kunnen we wel zeggen dat we de stap tot een tent niet zullen nemen. En graag gedaan mop, alles voor mijn aankomende nieuwe vriend!

  • 26 Mei 2014 - 19:15

    Carla Beukers:

    Hoi moppies,

    Wat een belevenissen allemaal.Je maakt wat mee onderweg! Jammer dat jullie van dat lekkere stekkie weg moesten,maar zo'n stelletje bij je in de buurt,dan zit/lig je ook niet lekker meer! Goed gedaan zo!De "Rijdende Rechter" hoeft er gelukkig niet aan te pas te komen,niets vernield...
    Jullie worden al echte globetrotters,straks willen jullie helemaal geen vast woonhuis meer en wordt het een woonwagenkamp!!! Moet ik alvast wat mooie beeldjes en plastic bloemen voor je scoren...??? Vandaag ging het vlot in het MCa,slechts 1 vlekje moest bevroren worden,en nu weer over 3mnd,dus dat ook weer gehad.Verder vandaag wat in de tuin gewerkt,snoeien! Was lekker weer,niet zonnig,maar droog en niet koud.Nu hoost het van de lucht en dat wisselvallige natte weer houden we tot na Hemelvaartsdag,daarna zou het weer opknappen.Dus nu maar aan de binnen activiteiten,zoals jullie trouwfoto's optimaliseren...
    Dera Newly-weds,a big hug,greets and kisses,
    Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Marieke

Newlyweds on a honeymoon! Met de camper trekken wij door California, USA. Van San Francisco naar Las Vegas via Los Angelos weer terug naar San Francisco.

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 7949

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Honeymoon

Landen bezocht: