Lake Pleasent - Reisverslag uit Anthem, Verenigde Staten van Patrick en Marieke E - WaarBenJij.nu Lake Pleasent - Reisverslag uit Anthem, Verenigde Staten van Patrick en Marieke E - WaarBenJij.nu

Lake Pleasent

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Marieke

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Anthem

We worden wakker met een zonnetje aan een strakblauwe hemel. De temperatuur belooft vandaag op te lopen tot 35 graden. We twijfelen wat we gaan doen deze dag, maar het water roept harder dan de weg. Ze blijken in de haven diverse boten te verhuren, dus wij blijven definitief nog een nachtje op deze Campground.

Ons vervoermiddel vandaag is een knalgele speedboot. Koelbox vol en zonnebrand mee, wij gaan het meer op! Lake Pleasant doet haar naam eer aan, want er zijn veel mensen die hier waterplezier beleven. Zo ook wij. Af en toe trekken we (ja, ik ook) het gas open en af en toe liggen we stil in een baaitje waar we kunnen zwemmen. Die baaien zijn gemarkeerd met boeien, waar je dan zachter moet varen. Maar sommigen zijn niet zo duidelijk, waardoor wij ineens een boot met zwaailichten naast ons hebben varen. Gelukkig zijn ze coulant voor domme toeristen en komen we eraf met een waarschuwing.

Einde van de middag nemen we nog even een duik in het zwembad en daarna wacht ons wederom die mooie zonsondergang en een kampvuur.

• 01 Juni 2014 - 08:07

Uncle Ger From Holland:

Hallo speedy tourists,

Ja, kijk daar hebben ze hier nu 'n "vaarbewijs" voor uitgevonden zodat je weet wat je mag en wat niet, net 'n rijbewijs maar dan voor op het water zeg maar en aangevuld met 'n cursus "navigatie"
    en 'n cursus "meteorologie" zodat je weet hoe je de weg op het water kunt vinden en kan raden wat het weer doet. Maar met mooi weer heb je nergens last van, vooral als in de buurt van de waterkant blijft.
    Wel 'n hardstikke leuke ervaring natuurlijk dat scheuren op het water, misschien kan je ook nog waterskieën lijkt me ook te gek.
    Nou hier hebben we 'n dagje rust genomen, het was mooi weer en we hebben lekker in de tuin gezeten met 'n hapje(ijsje) en 'n drankje (Thee) afgewisseld met wat snoei werkzaamheden en veel lezen en puzzelen.
    Niet zo boeiend natuurlijk maar wel ontspannend en dat heb je ook nodig als je zo'n druk leventje
    hebt als wij,"de boog kan niet altijd ontspannen staan" zeg ik maar.
    Nou travellers have a lot of fun.

Dikke knuffel,

Uncle Ger from Holland

• 01 Juni 2014 - 09:02

Carla Beukers:

Hoi levensgenieters!
    Wat een ervaring moet dit geweest zijn,lekker het ruime sop opzoeken en scheuren met dat ding! Die zonnebrand zal niet voor niets geweest zijn,want "uit ervaring" op het water gaat het dubbel zo hard,vanwege de reflectie en je het niet voelt,door het frisse vaarwindje!
    Jullie hebben nu zo ongeveer alle beweegbare vervoermiddelen gehad,alleen de motor nog! Ja,en er bestaat nog een scootmobiel,maar gezien jullie leeftijd en conditie zit die er niet in!Misschien een idee voor Ger en mij,met de scootmobiel door America trekken,weet niet hoe lang we daar over gaan doen,zal dat eens ff natrekken....
    Mensenlief,wat genieten jullie,alle registers worden open getrokken,en zo hoort dat ook als je zo'n bijzondere reis maakt;eruit halen wat erin zit.
    En die blauwe lichten,ach...,no problem....foutje,bedankt!!!
    Leuke naam voor zo'n locatie,kon niet beter,poefondervindelijk bewijs zal hieraan vooraf gegaan zijn en jullie moeten dat ff checken!
    Moppies,ik ga gauw aan de gang hier,er wacht nog flink wat snoeiwerk in de tuin vandaag voor mij,was al weer om 5.45u in de keuken om de warme hap klaar te maken,heb Annemieke hier natuurlijk ook,dus toch wat meer werk,maar het is goed weer en droog en dan moet je daar hier gebruik van maken,want jullie kennen het weer in Nederland!
    Dikke knuffels en groetjes van mij!
    XXX
    Oh,ja,de nieuwe printer gehaald,dus de foto's kunnen door!!!

• 01 Juni 2014 - 16:27

Jullie Vader En Moeder:

Kijk dat is pas echt lekker hè, een dagje op en in het water.......
    Je kunt in een vakantie echt niet zonder!
    What's next kids? Gaan jullie weer een beetje richting San Fransisco?

veel liefs van ons

• 02 Juni 2014 - 13:28

Didier & Kim Nielandq:

Gaaf hoor P en M!!!
    Geniet er nog maar even van!

Groetjes