Mr & Mrs van Esseveld - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Patrick en Marieke E - WaarBenJij.nu Mr & Mrs van Esseveld - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Patrick en Marieke E - WaarBenJij.nu

Mr & Mrs van Esseveld

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Marieke

18 Mei 2014 | Nederland, Wormer

Nog nagenietend van een fantastische dag en avond afgelopen vrijdag zijn wij ons aan het voorbereiden op onze huwelijksreis. Als Mr & Mrs van Esseveld vliegen wij naar de andere kant van de wereld om daar 3 weken rond te trekken met de camper.
De koffers zijn gepakt, de paspoorten liggen klaar, ons Fox is aan het logeren bij Neef Niels en wij hebben er zin in! Uit beleefdheid zouden we kunnen zeggen: we gaan jullie missen, maar nee sorry. We gaan onze wittebroodsweken inluiden. Met wijntjes, bbq, lange avonden voor onze camper, hiken in de canyons, shoppen in de outlets, gokken in Vegas, bruin worden op het strand en nog veel meer mooie dingen beleven. Van dit alles zullen wij jullie zo nu en dan op de hoogte houden via deze site. Jaloerse berichten en roddels uit NL kunnen daarbij tevens achter gelaten worden!

Liefs van de newlyweds

• 19 Mei 2014 - 10:19

Esther:

Lieve Patrick en Marieke. Jaloers? Ja natuurlijk maar we gunnen jullie het ontzettend! Geniet van elkaar, het mooie land en alle andere mooi dingen die jullie tegenkomen. Heel veel plezier en kom veilig thuis (maar daar nog even niet aan denken!!).

Liefs Esther

p.s. Wat een prachtige foto's!

• 20 Mei 2014 - 16:49

René:

We zijn erg nieuwsgierig naar jullie eerste verhalen, kus en groet R & T

• 21 Mei 2014 - 08:46

Carla Beukers:

Nee,moppies van mij,ik ben niet jaloers op jullie!!!Ik gun jullie dit geluk en al deze leuke en mooie dingen van harte!!!Geniet van alles en blijf vooral genieten van elkaar! Dit is jullie honeymoon en dat is once in a life time.Heerlijk shoppen,oei,daar zou ik toch bijna een beetje jaloers van worden...Jullie weten hoe een shopaholic ik ben!!!!!
    Heel veel plezier en tot het volgende bericht!
    Dikke knuffels van de allerliefste oom en tante XXX

• 21 Mei 2014 - 16:22

Bossie:

Geniet er maar van en uiteraard van harte!

Heb via pa een aantal foto's gezien en dat moet een topfeest geweest zijn.

Hoor en zie graag hoe jullie het hebben.

X,
    Bossie